Country Roads....There is where my heart belong

Hejsan hoppan alla glada och snälla människor som läser min lilla blogg.
Idag har varit en ganska händelselös dag men det är en sak som har hänt som har fått mej att gråta och bli glad, därför vill jag dela med mej av upplevelsen.

jag satt i mitt rum och tittade på en jättefin film som heter heart whispers.
Det är en kärlekshistoria som handlar om en tjej och en kille som träffar varandra i böckernas värld... Det är en film värd att se!( dock är den väldigt känslomässigt och bör ej ses om man är ensam men har en flickvän.)
Det finns en låt med i filmen som heter "Country Road" och är (enligt mej) underbar på något sätt.


Här är låten dom sjöng på filmen och den jag gillar mest även om jag inte förstår riktigt vad dom sjunger så finns ändå själen i sången med.

http://www.youtube.com/watch?v=OoEyQWhbz_E

Orginalversionen av john denver...
gillar denna låt med om man ska vara helt ärlig.

http://www.youtube.com/watch?v=DC8nDdPM_Qk


Saknar min flickvän just nu...Jag saknar någon att hålla om och bara vara med. Att kunna vara med den personen man älskar.

Att älska någon, bara vara den nära.
att kunna samspela,älska, vara kära.


Love & peace , my wishes be with you.

RSS 2.0