Meladaras peturitum

Ikväll har varit en ganska lugn kväll faktiskt. man har bara tagit det lugnt och druckit några öl tillsammans med dem man håller nära.

Robert är som vanligt helt förvirrad med sina känslor och Tomas är,ja tomas är som han är. Allt är som vanligt och jag har för övrigt fått en ny dryckeskompanion som heter Jackie.

Kafebussen var ute ikväll så man var tvungen att hälsa på. jag träffade till och med Håkan på bussen så jag blev smått förvånad (på ett positivt sätt såklart).

så jävla mycket problem som väller över mig men jag måste även sammanställa saga vilket lär gå ganska fort.


Sista men absolut inte sista saken är ett meddelande till Jean-Fleur Gustavsson! även om jag aldrig mer kommer snacka om henne så är detta min första och sista förolämpning till henne som jag verkligen har sagt och menar.



DU är en stor fet jävla idiot Jean Fleur! du borde fan ta och slå huvudet i väggen för i helvete för om du inte har märkt det så tröstade jag dig när jag egentligen inte behövde och jag var fan som en vän till dig. men så fort du hör någon horunge säga något om att jag har sagt taskiga saker mot dig så vänder du dig fan emot mig!! vad fan är det? du borde ta och skämmas över att du faktiskt existerar. Har du inte mer tilit till dina jävla vänner eller kommer du svika dem allihoppa om du hör ett rykte?? Vanligtvis blir jag inte sur men du får fan ta och skylla dig själv din patetiska lilla fjolla!!! Jag litade på att du var min vän! Du är en värdelös amöba som inte annat existerar än att finnas till.
Du är en skam och liten skitunge som fan borde ha stryk eller något fort av fysisk misshandel! försöker inte charma dig, försöker inte göra dig glad. Jag vill vara den som säger att du inte förtjänar mig som vän och du kan dra åt helvete med dig och Mina jävla ord! Slicka lite fitta eller jag vet fan! du ska dra någonstans och tänka över dina jävla problem. du är ju fan trots allt ett jävla missfoster som inte förtjänar att leva. du får fan ta och skylla alla jävla misstag på dig själv...



SÅ skulle jag vilja säga.. men jag vill inte för det är inte jag men jag vill ändå skriva ner hur jag känner så att jag inte missförstår mina tankar. skulle aldrig kunna tänka mig att säga något taskig till dig.

Ever taube.

Det är drygt tre månader sedan Evert Axel Taube fyllde 118 år men fortfarande idag Minns det svenska folket honom som en nationalskald vars sånger har bringat värme och glädje till många människor genom tiderna. Evert taube var en svensk författare men även en trubadur,lutspelare,kompositör och konstnär. Men det var för sina visor han blev mest känd för. Jag Vill påminna det svenska folket om denna makalösa nationalskald så att vi inte glömmer bort honom och hans visor. Nu till sommaren så kan vi alla tänka på Änglamark som skrevs av Evert Taube och finns till för att påminna oss om den vackra svenska naturen och hur vi bör ta hand om den. Strofen låt sista älven som brusar i vår natur, brusa alltjämt mellan fjällar, gran och fur... ur visan är inspirerad av Taubes engagemang för bevarandet av Vindelälven, en av Sveriges sista oreglerade älvar.

Se hur hela Uppland står i lågor,
kvällssol brinner bortom Solna skog!
Gröna ärg mot violetta vågor
brunnsviksvassen står där gäddan slog.
Långt i syd mot bleknad hummel blänker
fönstrens rad som guld på Södermalm
och på Slottet vakten flaggan sänker
Stockholm svalkas efter dagens kvalm.
ur Stockholmsmelodi

Evert taube var en stor man inom den svenska historien och även om hans namn tinar så fyller ändå hans ord sverige och hans röst lever kvar bland de svenska skogarna.

Kalla den änglamarken eller himlajorden om du vill,
jorden vi ärvde och lunden den gröna.
Vildrosor och blåklockor och lindblommor och kamomill
låt dem få leva, de är ju så sköna.
ur Änglamark

Nevermore shall I fall to the Darkness of Hell.

varför kan jag inte gråta eller känna mig ledsen då min flickvän gör slut när jag ändå kan gråta mig röd när en vän säger at hon hatar mig? vad är skillnaden? borde jag inte bli mer ledsen eftersom vi älskade varandra medan vännen bara föråder än?

aja ikväll orkar jag seriöst inte skriva mycket mer för jag känner verkligen att jag kommer dö av hat och sorg om jag fortsätter.
Ibland är det så att hur mycket man än skriver så kommer det upp mer känslor än vad man orkar hinna skriva ner. det känns väldigt tugnt och jag mår fruktansvärt dåligt på grund av det.

God natt.

Recomendation, Broken heart

Förlåt fleur... jag vet inte vad jag har sagt men jag har uppenbarligen sårat dig så detta blir mitt sista brev till dig.
jag ville bara berätta att jag är ledsen om du blev besviken på mig och jag lovar att jag aldrig skulle berätta något ont om dig. Nu när jag tänker på det så ser jag tillbaka på de stunder jag minns dig ifrån. all stunder har inte alltid varit bra men det har alltid varit stunder värd att minnas.

Jag minns dom gångerna på fästet då vi brukade skoja och ställa till det ^^ haha vi hade så roligt och du och jag brukade bråka hela tiden.
även sorgsna stunder brukar jag se tillbaka till... jag tänkte faktiskt på dig för ett litet tag sen. hade världens sjukaste dröm om hur jag tröstade dig på kajen... minns du det? när vi åkte med shalom och den kvällen då den där tanten började prata om din mor, minns du hur jag sprang ut med dig och satte mig brevid dig och bara satt där.
haha hade den där drömmen för att en annan vän hade dött i cancer hon med.
tänkte bara berätta lite eftersom jag aldrig mer vill prata med dig... men det har varit roligt att lära känna dig. Det är faktiskt även sant det där med att jag gilla dig. jag har faktiskt gjort det men det skulle bli allt för pinsamt hahahaha :P det var så roligt :P.

ialla fall var det roligt att känna en snäll person som du och jag hoppas att du får ha det ett bra liv, för det tycker jag verkligen. Det är inte alla som har haft det lika jobbigt som du och dina tårar visar verkligen din sorgsenhet ^^ men fick höra från några att du har det bra på din nya skola och du har skaffat en del vänner :) så jag behöver nog inte oroa mig.

Detta är jag fleur. har du redan glömt bort mig? Jag är redan någon som äklar dig så förlåt om du redan har läst så här mycket.

hej då fler.

//Fredrick Tomasson

Why is the past hard to forget? why cant it be easy to move on?

Jag gillar att läsa sånna här msn inlägg eftersom jag sparar alltid konversationerna och de kan vara flera månader gamla. Det känns på något sätt roligt att läsa om det förgågna och se tillbaka.
Men som sagt är det trots allt det förgågna och det är stunder som redan har varit, stunder som var och de kommer aldrig tillbaka.
Man kan undra ibland om vad man kunde ha sagt istället, skulle det ha blivit en anorlunda framtid då? eller skulle det ha blivit likadant?

vilka saker är egentligen förutbestämnda att hända och vilka ärdom vi kan förändra? Man står alltid vid ett vägskäl och ibland känns det som om det varken finns ett rätt eller fel. Ibland känns det som om det bara finns vägar som leder till olycka.

"du får göra som du vill men aldrig förådda den, som bryr sig"

Det är patrik isaksson som sa de orden men ibland kan det vara svårt att avgöra när man har förått någon... en kompis satt och skar sig själv och jag berätta det till en lärare... förådde jag då personen? förådde jag min kompis som inte ville att någon skulle veta? valde jag rätt eller fel där?
Jag kunde ha stuntat i det men då skulle min själ förgås av ångest.Att inte kunna hjälpa min vän och bara ser på när hennes liv sakta försvinner.
Eller som i det här fallet, berätta och göra min vän besviken över mig och få henne att hata mig?
Alla hamnar i ett sånt tillfälle förr eller senare och det är viktigt att tänka vilken väg man ska ta. Det här är inte alltid gott och ont eller ens rätt och fel. Detta är mer ett val om vad man själv anser att det är bäst att göra. I mitt fall fick hon hjälp och hon mår bättre nu och har slutat att skära sig. Jag fick till och med höra att hon hade skaffat en pojkvän och jag känner mig glad att jag har känt en sån person.

Personer försvinner och personer kommer, Men tiderna med dom är oförglömliga och jag glömmer aldrig någon jag någonsin har haft ett band med. Det är även därför jag anser att man ska se tillbaka till sitt förgågna. bara för att glädja över den och se vilket liv man har fått nu, det må inte vara ett lyckat liv vid det tillfället men det är ett liv fyllt med minnen.

Jag känner även för att berätta att min flickvän har gjort slut och jag vet inte varför jag inte kan känna mig ledsen?? Är det något fel med mig och varför fäller jag inte tårar? jag känner mig helt likgiltig inför att min flickvän har gjort slut med mig och det känns så overkligt men ändå så sant. En tung sten som tygner mitt hjärta men täpper även igen all sorg.

näst sista saken jag ska nämna är ett otroligt vackert och underbart sms jag fick från en vän nyligen och jag kände att jag var tvungen att lägga upp den.

säker? är det nåt måste du säga till! du är så fantastisk för du bryr dig så otroligt mycket. Du är en solstråle som sprider så mycket värme och kärlek runt dig att man inte kan vara något än lycklig i din närhet. sättet du beter dig är väldigt fint och jag beundrar dig för att du är du :) du sätter dina vänner först och prioriterar dina medmänniskor före dig själv. men du måste iblan komma ihåg dina egna behov med.du du är unik, det finns ingen annan som dig, mig å andra sidan finns det många som är lika. men du är unik :)

Tack för meddelandet vännen men du ska veta att du är unik i mina ögon. aldrig har jag sett eller känt någon som har handlat med samma godhet och omtänksamhet som du.



Francesco Petrarca / S'amor non è

Är det ej kärlek, detta som jag lider,

Vad är det? Eller hur skall kärlek kännas?

Är det ett gott, hur kan den då ge plåga?

Är det ett ont, när varje stygn är vällust?

Hur kan jag klaga, om jag själv har valt den?

Och har jag icke det ? vad båtar klagan?

O, liv och död! O fröjdefulla smärta,

Hur fick du makt med mig, emot min vilja?

Men lyder jag dig villigt, vems är skulden?

Här slungas jag omkring i bräcklig farkost

På vilda havet, redlös, utan styrsel.

Till mig, som irrar vettlös, villobunden,

Som icke ser varthän min kosa leder,

Bär sommarvinden frost men vintern glöd.

Yet another past

2008-01-11 22:55:21 Linnéa . Ma Bitches <3 Its so sad that the pain fades away.... hahahahaha xD
2008-01-11 22:55:27 Linnéa . Ma Bitches <3 Its so sad that the pain fades away.... stackars dig ^^
2008-01-11 22:57:06 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 XD :P säg då
2008-01-11 22:57:14 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 jag är nyfiken :S
2008-01-11 22:57:32 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 och du är en kompis som litar på att jag inte säger något
2008-01-11 22:58:50 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 (A)
2008-01-11 23:17:31 Linnéa . Ma Bitches <3 Its so sad that the pain fades away.... Jag veet Fredrick jag litar på dig till 100 % men jag vill inte säga exakt vem de är förens jag vet att han inte lämnar mig....de känns inte som han kommer göra de men...just nu känner jag att jag inte vill blanda in så många..jag lovar att du kommer få veta inom en vecka hur de än går
2008-01-11 23:17:34 Linnéa . Ma Bitches <3 Its so sad that the pain fades away.... ...
2008-01-11 23:21:15 Linnéa . Ma Bitches <3 Its so sad that the pain fades away.... blev du sur? :|
2008-01-11 23:22:42 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 nee då ^^ spelar bara spel :P
2008-01-11 23:22:51 Linnéa . Ma Bitches <3 Its so sad that the pain fades away.... haha, bra
2008-01-11 23:24:26 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 är det någon på skolan??
2008-01-11 23:24:48 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 när började du gilla honom/henne
2008-01-11 23:31:15 Linnéa . Ma Bitches <3 Its so sad that the pain fades away.... Lite innan lovet, mer säger jag inte
2008-01-11 23:56:34 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 ^^
2008-01-11 23:57:45 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 måste vara någon på skolan då
2008-01-11 23:57:58 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 annars skulle du ha sagt att jag ändå inte känner honom ^^
2008-01-11 23:59:13 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 du blev tyst...
2008-01-12 00:00:05 Its so sad that the pain fades away.... Linnéa . Ma Bitches <3 eller har jag fel?
2008-01-12 00:11:38 Linnéa . Ma Bitches <3 Its so sad that the pain fades away.... you never know
2008-01-14 18:39:38 Linnéa . <3 Thoughts from a mindless soul Heeej Fredrick :)
2008-01-14 18:39:47 Thoughts from a mindless soul Linnéa . <3 hej
2008-01-14 18:44:43 Linnéa . <3 Thoughts from a mindless soul allt bra ?
2008-01-14 18:45:46 Thoughts from a mindless soul Linnéa . <3 aa då ^^ vadå då?
2008-01-14 18:46:03 Linnéa . <3 Thoughts from a mindless soul naaae inget en artighet fråga typ ^^
2008-01-14 18:46:10 Thoughts from a mindless soul Linnéa . <3 ok
2008-01-18 18:18:46 Thoughts from a mindless soul Linnéa . jag visste att charlie gillat dig ett bra tag nu...
2008-01-18 18:19:06 Linnéa . Thoughts from a mindless soul och ?
2008-01-18 18:19:22 Linnéa . Thoughts from a mindless soul Fredrick jag vill verkligen att du skulle vara min vän
2008-01-18 18:19:48 Thoughts from a mindless soul Linnéa . trodde liksom du skulle berätta det för mig... även fast jag visste...
2008-01-18 18:46:15 Linnéa . Thoughts from a mindless soul gjorde han ?
2008-01-18 18:47:02 Linnéa . Thoughts from a mindless soul jag vill som sagt att han skulle känna att han kunde lita på mig, och visst skulle jag kunnat fråga honom men jag vill inte pressa honom,..
2008-01-18 18:55:18 Linnéa . Thoughts from a mindless soul hej då på dig med
2008-01-20 14:51:09 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ Linnéa . <3 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/
2008-01-20 15:09:16 Linnéa . <3 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ funfan
2008-01-20 15:12:29 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ Linnéa . <3 :(
2008-01-20 15:14:09 Linnéa . <3 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ hemskt med pälsar
2008-01-20 15:14:14 Linnéa . <3 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ ...
2008-01-20 15:21:43 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ Linnéa . <3 kan du ge mig orden till provet
2008-01-20 15:22:07 Linnéa . <3 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ naE, har inte dom här
2008-01-20 15:22:10 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ Linnéa . <3 hittar inte pappret :S
2008-01-20 15:22:38 Linnéa . <3 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ be om ett nytt ?
2008-01-20 15:22:46 Linnéa . <3 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ jag har mitt i skolan
2008-01-20 15:22:53 Linnéa . <3 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ när är provet ?
2008-01-20 15:23:49 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ Linnéa . <3 ok
2008-01-20 15:24:07 Linnéa . <3 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ när är provet ?
2008-01-20 15:24:13 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ Linnéa . <3 vet inte
2008-01-20 15:24:19 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ Linnéa . <3 denna vecka
2008-01-20 15:24:23 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ Linnéa . <3 som kommer alltså
2008-01-20 15:24:34 Linnéa . <3 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ okej
2008-01-31 17:11:52 Life as an Illusion Linnéa . Pluggar -_- gick provet bra?
2008-01-31 17:18:18 Linnéa . Pluggar -_- Life as an Illusion vet inte, kan ha gått skit, kan ha gått bra
2008-01-31 17:18:28 Life as an Illusion Linnéa . Pluggar -_- ok
2008-01-31 17:18:41 Linnéa . Pluggar -_- Life as an Illusion får se när jag får tillbaka de funfan
2008-01-31 17:18:48 Linnéa . Pluggar -_- Life as an Illusion för dig ?
2008-01-31 17:19:27 Life as an Illusion Linnéa . Pluggar -_- vad tror du? jag har varit på högst 3 lektioner om gustav adolf och stormaktstiden.... aja vi får se vad provresultaten säger
2008-01-31 17:19:42 Linnéa . Pluggar -_- Life as an Illusion mhum..
2008-02-28 15:30:13 Linnéa . In the Phone.. Magic is in the air " ville bara göra lelle arg på mig så att hon slapp bry sig om mig... jag skulle bara skapa problem för henne med mina egna problem, jag tänker på det lite ibland dock. kanske inte var så smart men jag håller fast vid att jag bryr mig för mycket om lelle för att vara en sån."
2008-02-28 15:33:37 Linnéa . In the Phone.. Magic is in the air Säg att allt du sa var en lögn fredrick.
2008-02-28 15:33:43 Linnéa . In the Phone.. Magic is in the air säg att du inte hatar mig
2008-02-28 15:34:09 Linnéa . In the Phone.. Magic is in the air säg att jag faktiskt betydde nåt för dig, ett tag i alla fall
2008-02-28 15:34:41 Linnéa . In the Phone.. Magic is in the air För lika mkt som du behövde en kram när du skrev de där, Lika mkt behöver jga nån som inte dömmer mig nu
2008-02-28 15:35:15 Linnéa . In the Phone.. Magic is in the air dömer
2008-02-28 15:35:17 Linnéa . In the Phone.. Magic is in the air *
2008-02-28 15:35:32 Linnéa . In the Phone.. Magic is in the air Min jävla skrivsvåriheter och jag ^^
2008-02-28 15:35:57 Linnéa . In the Phone.. Magic is in the air hahaha, mina *
2008-02-28 15:42:27 Linnéa . In the Phone.. Magic is in the air Fredrick ! jag skiter i allt du sa, jag behöver en vän nu, frdrick jag behöver dig !
2008-02-28 17:00:28 Magic is in the air Linnéa . In the Phone.. Kan inte vara en vän... men om du någonsin vill prata så finns jag alltid...

The chocolate war

The title of the book is "the chocolate war " and the book was written by the athour named Robert Cormier.

The bok is About a guy named Jerry Renault who just started high school at the famous school Trinity high.
The thing about Jerry Renault is that he refuses to sell chocolate at the yearly Chocolate sale trinity high has every year and that makes him an enemy to the secret non-official school society at trinity high called "the Vigils".
First many people thought it was just an assignment he got from The vigils but as the weeks passed and Jerry still refused to sell chocolate, more and more people started to doubt if it really was the vigils or if Jerry Renault really had gone into an all out war agenst the secret society.
What is going to happen to Jerry when he recives the letter, the war cry from the vigils.
A letter that says: do you dare defy universe?

The book is a Thriller-drama with a hidden message that reminds people that they dont always have to go with the flo. they have to make their own decisions and they have to make their own path in life. You can follow others too, but only if you do it for your own sake and not for others.

I like all the characters in the book. especially Jerry and Archie because they are so different from eachother and yet so simular.
Jerry is just a regular guy who lives his life just like any other teenage kids but Archie is a diffrent kind of ki. He is more the type who want power and like being at the top with the power over life and death (its just a figure of speech).

The book is well written but the story-line is a cliché and the conflicts are not so special.
so I felt like I already read the story in antoher book. The book is written like it was a god who knows already about the ending and is retelling the history to us like an all-knowing storyteller..

Its a good book and fine if you want to train your english reading but i didnt find the book interesting nor exiting so i can't recomend the book. I really feel like the book doesn't stick out and because of that i feel like i cant give any good critics about the book. But its only my opinion so i doesn't mean you dont have to read it, im just sayng its a waste of time.

What happend??

2008-01-14
18:15:36
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
MEN fredrick hur smart är du liksom ? ditt IQ är ju ganska högt. alltså att slösa bort det på att inte göra något och visa världen vilken fantastisk människa du är gör mig så ledsen
2008-01-14
18:15:55
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
...
2008-01-14
18:16:02
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
du har alla chanser i världen och bli vad du vill. du har lätt för att lära dig och är dyng smart... det är liksom nu som det är på riktigt
2008-01-14
18:16:58
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
man får inte en andra chans efter gymnasiet. liksom högstadiet är annorlunda. det är inte så viktigt. man kan läsa upp betygen utan att det syns i systemet sen. men efter gymnasiet, om du ska plugga på komvux så kommer du inte ha lika stor chans att komma in på universitet och sånt sen. och du är för bra för att sluta i en kassa på ica !
2008-01-14
18:17:23
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
vet du vad som gör mig ledsen? vänner som jag har mistro på.. vänner som jag inte riktigt vet om dom är mina vänner eller inte. jag börjar tvivla på mina vänner....
2008-01-14
18:17:30
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
men jag kan inte hamna på ica
2008-01-14
18:17:34
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
jag är för smart
2008-01-14
18:22:42
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
nej men om du inte visar folk att du är smart så kommer ju alla tro att du skiter totalt i hur framtiden blir och då blir det ica. och att gå omkring och inte visa dina kunskaper för att du är för smart är bara en taskig attityd.. och det kommer man inte heller någonstans på
2008-01-14
18:23:41
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
jag visar mina kunskaper på proven och det räcker oftast till ett G+ - VG
2008-01-14
18:23:52
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
det räcker
2008-01-14
18:25:32
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
men om du nu kan bättre varför inte köra fullt ut ? och en lärare kan inte ge dig ett vg för att du skriver vg på proven men sen har typ 50% frånvaro. det blir orättvist mot dom som skriver vg på alla prov och är där på lektionerna.. det betyder att de skulle få mvg och det betyder i sin tur att de som skriver mvg på proven och går på lektionerna borde få ännu bättre.. och det funkar ju inte
2008-01-14
18:26:06
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
hur blir det ore
2008-01-14
18:27:15
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
hur blir det orättvist?? om man inte kan något så går man till skolan för att lära sig det ?? och det kvittar i närvaro så länge man kan det man ska kunna. det är en öppen skola så det kvittar med närvaro så länge man kan bevisa att man har kunskap
2008-01-14
18:27:38
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
det är upp till var och än om man vill gå till lektion för att lära sig
2008-01-14
18:28:48
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
jag försöker bara hjälpa dig, för jag tror verkligen att du är så braaaaaaaa. Men det är sant, du behöver inte gå gymnasiet om du inte vill. men chansen att bli något större än icakassan är inte så himla stor... eller att du får samma kunskap som de som går på lektioerna. jag försöker bara hjälpa till =))
2008-01-14
18:29:45
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
jag har vg på det mesta proven och det räcker till ett genomsnittlig högskola
2008-01-14
18:30:01
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
MEN DU ÄR BÄTTRE ÄN GENOMSNITTEN FREDRICK !!!11
2008-01-14
18:30:10
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
ingen samhällare kommer någonstans i arbetslivet om de inte studerar efter gymnasiet
2008-01-14
18:30:23
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
nej
2008-01-14
18:30:29
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
jag är precis som alla andra
2008-01-14
18:31:51
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
nej men det gör inte en MDare heller. ... en mdare kommer antagligen fortare till närbutiken runt hörnet än en samhällare...

2008-01-14
18:32:21
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
vart vill du komma med det där?
2008-01-14
18:32:39
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
att du ska bry dig om skolaaaaan. det är viktigt och jag är din vän så jag bryr mig
2008-01-14
18:32:55
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
så säger alla
2008-01-14
18:33:07
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
MEN DET KANSKE ÄR FÖR ALLA BRYR SIG
2008-01-14
18:33:12
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
vi bryr oss för du är en fin människaaa snuttis
2008-01-14
18:33:51
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
men hur kan man egentligen försöka bry sig om alla ? jag försöker men jag kan helt enkelt bry mig om alla för vips så händer det att dom bara sticker, säger något hemskt
2008-01-14
18:34:46
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
jag bryr mig inte om alla. men antagligen så bryr sig alla som har tid nog att öppna käften och säga att du borde angagera dig mer. Jag bryr mig om väldigt få människor. jag kan räkna upp dom om du vill
2008-01-14
18:35:12
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
min familj, lelle,miche,lisa, bella,lollo,dig,carl,fanny,john..

2008-01-14
18:35:12
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
typ
2008-01-14
18:35:19
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
mig?
2008-01-14
18:35:24
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
jag bryr mig om dig
2008-01-14
18:35:28
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
är det något fel med det ?

2008-01-14
18:35:33
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
chockad att jag är en av dem
2008-01-14
18:35:43
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
med tanke på hur mycket vi träffas
2008-01-14
18:36:35
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
jag vet jag vet. men herregud ska jag sluta bry mig då ? jag kan inte rå för att jag gör det....

2008-01-14
18:37:54
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
men hur ofta kan någon bry sig mer om någon man knappt känner än mängder med folk man har känt jättelänge
2008-01-14
18:38:28
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
folk jag har känt jätte länge har en tendens att sluta bry sig efter ett tag och få för sig att jag inte är värd deras vänskap.

2008-01-14
18:41:16
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
jag förstår typ det där sista... vänner, Jag försöker inte bli för vänskaplig med någon för jag vet att det oftast leder till sånt där... så alla "vänner" i skolan är nästan bara en mellanfas, personer att vara med under skoltid.
2008-01-14
18:41:48
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
så du menar att allt du och lelle har diskuterat och pratat om inte har betytt något för dig. inte som riktiga vänner gör ?
2008-01-14
18:42:57
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
egentligen inte, det kan hända så att man pratar som om man vore vänner men om 3 år så blir det så att lelle förmodligen kommer börja på en en helt annan högskola och man säger att man ska hålla kontakten men det blir aldrig så
2008-01-14
18:43:26
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
visst är det sorligt?
2008-01-14
18:44:22
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
om det är så du tänker med allt så kommer du inte ha några vänner kvar tillslut. alltså jag vet att lelle och jag inte kommer ses alls under flera år i framtiden men jag kommer ju förfan hålla kontakten med henne för det. om man tänker så kan man ju låta bli att skaffa kompisar över huvudtaget. då spelar det ju ingen roll om man umgås med folk eller sitter hemma och möglar i all oändlighet
2008-01-14
18:45:37
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
men jag har vänner. tre styckna jag kan lita 100% på och fem styckna att vara med då jag behöver. det duger gott och väl för mig
2008-01-14
18:47:05
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
vänskap hörre du (Y)

2008-01-14
18:47:08
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
verkligen great
2008-01-14
18:47:49
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
du har inte tänkt på att alla dina 340367964 "kompisar" kanske tycker om dig av en anledning och på så sätt kanske blir ledsna om dom fick veta att du går runt och tycker så här om allt medans du visar helt andra känslor för dom. ?
2008-01-14
18:49:29
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
Jo men det är typ inte så att jag verkligen håller om dem och så. de är helt enkelt personer jag är med när jag har tråkit
2008-01-14
18:49:52
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
så lelle och jag är ett jävla tidsfördriv ?
2008-01-14
18:51:10
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
nee ^^ vi har väl skoj tillsammans? det är väl det som räknas
2008-01-14
18:51:36
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
hm...

2008-01-14
18:52:42
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
jag känner rent spontant nu att jag inte kommer uppskattta det skojiga längre
2008-01-14
18:56:23
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
vi hörs
2008-01-14
18:56:23
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
hejdå
2008-01-16
20:18:24
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
vem är avundsjuk?
2008-01-16
20:18:38
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
ingen
2008-01-16
20:18:40
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
du känner
2008-01-16
20:18:43
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
ok
2008-01-16
20:19:11
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
=)
2008-01-16
20:52:26
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
:)
2008-01-16
20:52:37
Thoughts from a mindless soul
+ wajki the paj
hälsade inte på mig i morse föresten
2008-01-16
20:53:51
+ wajki the paj
Thoughts from a mindless soul
såg dig inte : o
2008-01-24
17:29:52
http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/
+ wajki the paj
god kväll
2008-01-24
17:30:03
+ wajki the paj
http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/
hej
2008-01-24
17:30:14
http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/
+ wajki the paj
läget läget ??

2008-01-24
17:30:20
+ wajki the paj
http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/
typ okej
2008-01-24
17:30:26
http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/
+ wajki the paj
vadå då?
2008-01-24
17:30:38
+ wajki the paj
http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/
inget
2008-01-24
17:33:09
http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/
+ wajki the paj
oki ^^
2008-03-16
14:22:58
Understand the truth, there are no Truth.
+ wajkipaaj
http://www.youtube.com/watch?v=FTLiMrjgh50
2008-04-20
20:50:50
Ska du med?? - Timo Räisänen
+ wajkipaaj
Timo är i folkets park/borgen den 1e maj kl 16 ... tror jag nått sånt. skulle bara säga
2008-04-20
21:41:22
+ wajkipaaj
Ska du med?? - Timo Räisänen
joo. jag vet.. och varför skulle du bry dig om att berätta för mig ? seriöst.... jag varken gillar dig eller vill gilla dig!
2008-04-20
21:41:39
Ska du med?? - Timo Räisänen
+ wajkipaaj
ok
2008-04-20
21:45:18
Ska du med?? - Timo Räisänen
+ wajkipaaj
tänkte bara att du gillar timo och jag vet att du gillar timo..har inget med mig att göra
2008-04-20
21:45:44
+ wajkipaaj
Ska du med?? - Timo Räisänen
nej men om jag gillar timo så har jag väl koll på om han är i närheten liksom. ..

2008-04-20
21:46:05
Ska du med?? - Timo Räisänen
+ wajkipaaj
oki. då vet jag det.
a mycket

RSS 2.0