Listen and learn...Joy to the sad !

Tur att ingen läser det här oh om de nu gjorde det så skulle de ändå inte fatta.

Jag var tvungen att lura dem så att de inte skulle få min börda på sig. jag hatar själv att medge det men jag skulle bli mojje och sabba allting mellan mig och dom jag håller kär. jag skulle förmodligen sabba allting värre än vad som går att reparera... ville bara göra lelle arg på mig så att hon slapp bry sig om mig... jag skulle bara skapa problem för henne med mina egna problem, jag tänker på det lite ibland dock. kanske inte var så smart men jag håller fast vid att jag bryr mig för mycket om lelle för att vara en sån.

Det jag där emot inte hade räknat med var att alla andra skulle börja hata mig och alla runt omkrimg mig skulle börja hata mig...Wickan,charlie...sen alla andra.
ja du lelle ^^ jag kanske förtjänar det här pga av vad jag har gjort mot dig men inget att göra åt saken så jag kunde bara förstärka deras hat. skulle ändå inte klara av att förklara för någon eftersom jag inte kunde förklara det för dig heller lellevännen... även om du är en av dom jag litar mest på.

Som sagt råder det Mycket oroligheter hemma och jag slits mellan flickvännen,vännerna och skolan att jag vet varken in eller ut.

Jag känner mig ganska patetisk just nu som läser om alla hatbrev jag får av dem om och om igen... alltså jag gråter men kan inte göra något åt saken, met eget dumma val... men de betyder för mycket för mig för att ens behöva veta vad som händer mig.

Det är så att när alltig barkar åt skogen och man känner sig så sämst det bara går så är det ändå då jag kan prestera mest och funka mest.

Jag behöver allvarligt talat en kram från någon... bara sådär typ, utan att fråga eller någonting..bara någon som kan gå fram till mig och säga att allt ordnar sig...Fast jag har ju dem som finns i vått och tort som jag vet att jag alltid kan lita på och dom som jag vet kan se mig för den jag är och jag kan vara den jag är med dem....Sofia, du är en av dem...samma sak gäller Belhabib,robert,romsan,sankyu och anders.

Av alla 200 elever som gick på victoriaskolan så finns det få personer jag kallade vänner men som inte längre finns.

Rebecka,Denise,Moa,victoria,Heidi,My och alla dom i 9a som länge sedan är borta...


Fan då...Kan INGEN krama mig?? säga att allt ordnar sig!?!?


....juste ingen läser min webblogg ialla fall ...

FANTASTIC TRIP FROM WONDERLAND AND BACK!!

Hej på er alla och som ni har märkt vid det här laget har jag inte uppdaterat min webblogg på sistonde men jag har helt enkelt varit upptagen så jag har inte hunnit ^^

Men nu så ska jag få er uppdaterade genom att säga att jag har världens skönaste schema och allt går inte som det ska just nu men det löser sig till slut tror jag.

Just nu lyssnar jag på Wonderwall med Oasis och tänker på allting om vad som har hänt sen jullovet. Prov har det varit mycket av kan jag säga er ialla fall.


Idag skulle jag även vilja rekomendera en låt till alla där ute.

Döda vinkeln - Kent

en bra låt som är värd att lyssna på och jag hörde den första gången då adam klingspor rekomenderade den låten och sen dess har den alltid legat högt upp på favoritlistan ^^ Det är även en låt som har minnen tillbaka och det gör den mer värdefull än många andra låtar för min del.


Juste! jag läser även röda orm just nu och inne i boken hittade jag något som alla tjejer skulle vara intresserade av !! det är en MensKalender!! :P haha någon som vill ha?

RSS 2.0