Meldaryan Chats With a Man

Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: tja tja Love Peace and Joy säger: gjort idag då?? Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: lite olika Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: varit social Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: själv? Love Peace and Joy säger: tagit det lugnt Love Peace and Joy säger: varit mindre social ^^ Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: ok Love Peace and Joy säger: så hur går det med tjejer då?? Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: värst vad du är nyfiken på allt jag gör?? - Vill du veta allt så du kan gå och skvallra allt jag gör till Jäänah eller? Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: för det verkar fan som det! Love Peace and Joy säger: haha ofta jag skallrar för jennah Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: klart du gör Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: litar inte på någon för fem öre .. Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: inte ens jäänah Love Peace and Joy säger: haha så det ska vara livet blir hårt för dom som litar för mycket Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: den enda jag litar på på denna usla jord, är min bror, Jimi .. annars litar jag inte på NÅGON. Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: jag vet Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: därför kan jag inte säga t.ex Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: för jag litar inte på dig Love Peace and Joy säger: var nästan nära att försäga mig med det där att du har strulat med karin och andra . Love Peace and Joy säger: men sånt ska man inte säga om nå två är så nära på att bli ihop igen Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: vi kommer inte att bli ihop igen, och hon vet redan om det .. Love Peace and Joy säger: har du sagt det till henne? Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: hon vet om att jag hållit på med andra redan .. Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: ja Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: plus att vi inte kommer bli ihop igen .. så jag hoppas folk kan börja inse det någon gång. Love Peace and Joy säger: trots det så strular du och leker runt med hennes känslor? Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: strular runt? Love Peace and Joy säger: aja inte min sak och lägga mig i Love Peace and Joy säger: jag är bara nyfiken Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: precis .. Love Peace and Joy säger: jag gillar att se livet ur andra människor... kul att se hur deras liv kan vändas upp och ner. som en bra dramaserie Love Peace and Joy säger: det är som det ^^ speciellt ditt och jennas liv Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: ok, jag vill inte att du lägger dig i våra problem. Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: eller i vårt "förhållande" överhuvudtaget Love Peace and Joy säger: det skiter väl jag i??? du har ingen rätt att bestämma vad jag får göra eller inte. snackar jag med jenna så gör jag det och om du inte gillar det så får du helt enkelt ta upp det med henne. Love Peace and Joy säger: jag vet! säg åt henne att hon ska sluta prata med mig eller nått Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: det ska jag Love Peace and Joy säger: ^^ the devil lies within every soul.... an eye for an eye and a tooth for a tooth Love Peace and Joy säger: en sak till innan jag drar. jenna var jätteglad över att du ville ha sex med henne idag för att "göra upp".... varför skulle hon det när det inte kommer bli något? varför fortsätter du ens att hålla på sådär när du vet hur osäker jenna är? Sebastian Bach™ [nypiercad] säger: Ge dig nu, det är våra bekymmer, vi löser de själva .. på vårt sätt! Bli gärna sur på mej om jag lägger upp denna konversation men jag bryr mig faktiskt inte vad folk tycker om mig så länge mina vänner fortfarande är mina vänner. alla andra som blir sura över sånt här är inte värda att få ens bli kallad kompis. stör mig på att alla jävla idioter blir så sura på mig för rykten om att jag snackar skit bakom deras rygg. Men snackar jag skit så säger jag det rätt ut och till den personen, Om ni tror något annat så: SCREW U!

RSS 2.0