Ja du, vad kan man göra om man måste tänka?

dårå?
mår inte bra
fysiskt eller psykiskt?
både ock
jobbigt  har något hänt eller?
prata med mig
Det är bara allmänt jobbigt. Dels har jag varit vaken sen sex igårmorsse och varit helt spyfärdig, vet inte hur många timmar jag spenderade på badrumsgolvet.
Så mår åt helvete.
Psykiskt är allt bara uppfuckat.
jobbigt, du låter väldigt sjuk, ta och ät lite ingerfära och något mjukt samt smörj magen med tigerbalsam
sen angående psykiskt vet inte jag hur jag kan hjälpa dig då jag inte vet vad problemet är
allt är problemet. Kärleken gick åt helvete sen daniel trodde jag var otrogen. Nu pratar han inte ens med mig, tar bort mig från fb och grejer, men han har kvar MINA vänner där?
Tenta om två veckor vilket jag inte kasn ett jävlaa skit om
saknar mina vänner
känner mig ensam
Mår psykiskt dåligt
allt bara går åt helvete
har inga pengar kvar
orkar inte plugga
bara funderar på att ge upp hela skiten >.<
jag vet hur du känner dig, större delen av förra året var så där för mig
jag drack dock upp alla mina pengar och det blev strul med CSN och försörjningstöd osv
tentan kan du alltid plugga upp till, du har trots allt två veckor kvar
sen så borde du skriva något till danne i din blogg, jag vet att han fortfarande läser den
varför skulle han bry sig. Jag är inte en del av hans liv längre. Han gjorde ju klart och tydliggt för mig sist att han inte ens vill att jag tar i honom.
det är upp till dig vad du vill göra, om man gillar någon så är det alltid jobbiga perioder och ibland så kan riktig kärlek inte funka pga otur helt enkelt. Att något dåligt händer men också för att man slutar kämpa.
fast jag är egentligen inte rätt person då jag inte alls tror på kärlek
Men han anklagade mig för att vara otrogen.
Sen säger han att han litar på mig
Fast jag var ändå otrognen, och han "kunde inte" få bort den tanken
kan vi ta om allting från början såfall
vad hände?
när jag skulle ha varit "otrogen" menar du?
mm
allt
för man får inte bara en tanke i huvudet utan en anledning
Det skulle vara förfest hos mig, och malin, calle, josefin och hennes kompisar skulle komma
När jag möter calle vid tåget ringer malin och säger att hon inte kan komma ifrån öland
när klockan är typ tio får jag sms från josefin som säger att dom redn är aspackade och inte kan komma
Tydligen gjorde jag då fel som faktiskt umgicks med calle (som för övrigt är en bra kompis)
så vi spelade kort, drack lite, slutade med att vi inte drar ut på krogen, utan vi bara hade kul och lärde känna varandra och såg på film och faktiskt pratade.
Calle sov här, för at han varför full för att ta sig hem
Han sov på GOLVET
men Danne ansåg att det var väldigt misstänksamt att jag ensam festade med en kille
därav var jag otrogen
jagh försökte förklara att vi skulle vara fler, men att de andra inte kom
Men tydligen gjorde jag fel när jag inte körde hem calle för att de andra inte kom
och istället för at tfaktiskt säga till mig direkt, så sitter han och diskuterar med två st om jag har varit otrogen eller inte, och efter ett par dagar säger han till mig att de pratat om mig
det hände.
ja du... vare sig något hände eller inte så kan man först vända på situationen och tänka hur du skulle känna dig om danne hamnade i en liknande situation samt att några av hans vänner är övertygade att något kan ha hänt eftersom daniel och "hon" har så bra kontakt med varandra
ursäkta? vadå några av hans vänner är övertygade om att ngt hasr hänt?
för det andra är det Avundsjuka och folk gör saker när de är avundsjuka och rädda. men det betyder inte alltid att de gör något de egentligen vill
Så jag får inte ha bra killkompisar?
Jag har aldrig någonsin varit otrogen.
Jag har aldrig någonsin varit så jävla full att jag inte kan kontrollera mig själv.
det har jag aldrig påstått, Men jag skulle inte rekomendera att hamna i en sådan situation ^^
Jag har nästan enbart killkompisar. Det har jag sagt till daniel. Han sa att han inte hade några problem med det
Men tydligen VAR det ett problem då calle sov här.
Han lita inte på mig, trots att jag var hans flickvän. Han lita inte på calle (fair enough, det kan jag förstå) trots att han hade flickvän.
jag tror inte bara det var problemet. utan dricka, kolla på film, snacka osv.
liksom saker som danne har svårt att göra
Jag frågade rakt ut om det aldrig har hänt honom att en kompis behövt stanna hos honom för att den var för full.
Yeah men guess what, jag pratar med mina kompisar. Fine, jag var full den kvällen, men inte redlöst full. Jag var kanskle måttligt berusad. Hade calle försökt ngt hade jag fan kastat ut honom.
Och jag blir bara arg av att prata om det här. För jag blev så äckligt sårad av det.
Han lita inte på mig.
Efter allt vi pratat om så litade han inte på mig.
Och ändå sa han det inte till mig.
Han sa det till sina kompisar.
Det var nog det som såra mest-
Att han inte ens kunde konfrontera mig om det.
Visst, jag hade blivit ledsen, men jag hade tagit det.
Nu, när han går till sina kompisar och får dom att tro saker om mig. Hur får det mig att framstå?
life is a bitch ^^ det är därför jag undviker det ^^
Sen ändå har han kvar mig på msn och så efteråt. Vi pratar och kan vara vänner. Sen så drar han till med att han inte ens vill att jag ska röra honom när vi ses? efter att vi pratat om saker?
Då tar han bort mig, och inte vill ha kontakt med mig
Men han tar inte bort mina vänner?
Jag känner mig barnsligt utfryst.
XP hahaha men dina vänner är väl fortfarande dina vänner?
det är väl ändå inte så att du har ensamrätt på dem?
Men hur kul är det? han vägrar ha kontakt med mig, men med folk som han träffade några gånger genom mig kan han ha kvar?
Och varför läser han ens mig blogg längr?
Varför bryr han sig ens eftersom det var han som sa att han inte ville ha ngn kontakt?
Jag ska intebry mig, jag vill inte ens veta.
Jag håller mig till det han sa.
Han ska inte behöva höra ngt ifrån mig, om mig, what so ever.
och vare sig du säger ngt till danne eller inte om det här så blir han väl glad över att jag håller mig till det han sa
hug
Jag orkar bara inte
hug
Jag ska lösenordskydda min blogg så slipper han läsa den med
gör så
hmhm
Han får bara som han vill..
vet du vad som dödar allt?
från sten till människor till och med känslor och tankar?
?
Tid
well, that is what ill give him. Jag tar bort mig själv ur hans liv. Så får han mkt tid.
men tid funkar också på annat vis
den dödar hat och ord man inte menar.
beror på om du utgår att allt daniel har sagt är absolut sanning så kommer det aldrig ändra sig det han sa. Men om han är en människa som gör misstag, är svartsjuk är Imperfekt så är inte hans ord värda annat än då för stunden
Yeah well, vare sig han menade det eller inte så sårade han mig. Och det gör ont.
såklart det gör ont
det är så man vet att man känner
lever
existerar
02:23
Har du någonsin varit med om att höra någon du älskar förklara att den inte litar på dig?
Hur den är helt övertygad om att du är otrogen?
dårå?
mår inte bra
fysiskt eller psykiskt?
både ock
jobbigt  har något hänt eller?
prata med mig
Det är bara allmänt jobbigt. Dels har jag varit vaken sen sex igårmorsse och varit helt spyfärdig, vet inte hur många timmar jag spenderade på badrumsgolvet.
Så mår åt helvete.
Psykiskt är allt bara uppfuckat.
jobbigt, du låter väldigt sjuk, ta och ät lite ingerfära och något mjukt samt smörj magen med tigerbalsam
sen angående psykiskt vet inte jag hur jag kan hjälpa dig då jag inte vet vad problemet är
allt är problemet. Kärleken gick åt helvete sen daniel trodde jag var otrogen. Nu pratar han inte ens med mig, tar bort mig från fb och grejer, men han har kvar MINA vänner där?
Tenta om två veckor vilket jag inte kasn ett jävlaa skit om
saknar mina vänner
känner mig ensam
Mår psykiskt dåligt
allt bara går åt helvete
har inga pengar kvar
orkar inte plugga
bara funderar på att ge upp hela skiten >.<
jag vet hur du känner dig, större delen av förra året var så där för mig
jag drack dock upp alla mina pengar och det blev strul med CSN och försörjningstöd osv
tentan kan du alltid plugga upp till, du har trots allt två veckor kvar
sen så borde du skriva något till danne i din blogg, jag vet att han fortfarande läser den
varför skulle han bry sig. Jag är inte en del av hans liv längre. Han gjorde ju klart och tydliggt för mig sist att han inte ens vill att jag tar i honom.
det är upp till dig vad du vill göra, om man gillar någon så är det alltid jobbiga perioder och ibland så kan riktig kärlek inte funka pga otur helt enkelt. Att något dåligt händer men också för att man slutar kämpa.
fast jag är egentligen inte rätt person då jag inte alls tror på kärlek
Men han anklagade mig för att vara otrogen.
Sen säger han att han litar på mig
Fast jag var ändå otrognen, och han "kunde inte" få bort den tanken
kan vi ta om allting från början såfall
vad hände?
när jag skulle ha varit "otrogen" menar du?
mm
allt
för man får inte bara en tanke i huvudet utan en anledning
Det skulle vara förfest hos mig, och malin, calle, josefin och hennes kompisar skulle komma
När jag möter calle vid tåget ringer malin och säger att hon inte kan komma ifrån öland
när klockan är typ tio får jag sms från josefin som säger att dom redn är aspackade och inte kan komma
Tydligen gjorde jag då fel som faktiskt umgicks med calle (som för övrigt är en bra kompis)
så vi spelade kort, drack lite, slutade med att vi inte drar ut på krogen, utan vi bara hade kul och lärde känna varandra och såg på film och faktiskt pratade.
Calle sov här, för at han varför full för att ta sig hem
Han sov på GOLVET
men Danne ansåg att det var väldigt misstänksamt att jag ensam festade med en kille
därav var jag otrogen
jagh försökte förklara att vi skulle vara fler, men att de andra inte kom
Men tydligen gjorde jag fel när jag inte körde hem calle för att de andra inte kom
och istället för at tfaktiskt säga till mig direkt, så sitter han och diskuterar med två st om jag har varit otrogen eller inte, och efter ett par dagar säger han till mig att de pratat om mig
det hände.
ja du... vare sig något hände eller inte så kan man först vända på situationen och tänka hur du skulle känna dig om danne hamnade i en liknande situation samt att några av hans vänner är övertygade att något kan ha hänt eftersom daniel och "hon" har så bra kontakt med varandra
ursäkta? vadå några av hans vänner är övertygade om att ngt hasr hänt?
för det andra är det Avundsjuka och folk gör saker när de är avundsjuka och rädda. men det betyder inte alltid att de gör något de egentligen vill
Så jag får inte ha bra killkompisar?
Jag har aldrig någonsin varit otrogen.
Jag har aldrig någonsin varit så jävla full att jag inte kan kontrollera mig själv.
det har jag aldrig påstått, Men jag skulle inte rekomendera att hamna i en sådan situation ^^
Jag har nästan enbart killkompisar. Det har jag sagt till daniel. Han sa att han inte hade några problem med det
Men tydligen VAR det ett problem då calle sov här.
Han lita inte på mig, trots att jag var hans flickvän. Han lita inte på calle (fair enough, det kan jag förstå) trots att han hade flickvän.
jag tror inte bara det var problemet. utan dricka, kolla på film, snacka osv.
liksom saker som danne har svårt att göra
Jag frågade rakt ut om det aldrig har hänt honom att en kompis behövt stanna hos honom för att den var för full.
Yeah men guess what, jag pratar med mina kompisar. Fine, jag var full den kvällen, men inte redlöst full. Jag var kanskle måttligt berusad. Hade calle försökt ngt hade jag fan kastat ut honom.
Och jag blir bara arg av att prata om det här. För jag blev så äckligt sårad av det.
Han lita inte på mig.
Efter allt vi pratat om så litade han inte på mig.
Och ändå sa han det inte till mig.
Han sa det till sina kompisar.
Det var nog det som såra mest-
Att han inte ens kunde konfrontera mig om det.
Visst, jag hade blivit ledsen, men jag hade tagit det.
Nu, när han går till sina kompisar och får dom att tro saker om mig. Hur får det mig att framstå?
life is a bitch ^^ det är därför jag undviker det ^^
Sen ändå har han kvar mig på msn och så efteråt. Vi pratar och kan vara vänner. Sen så drar han till med att han inte ens vill att jag ska röra honom när vi ses? efter att vi pratat om saker?
Då tar han bort mig, och inte vill ha kontakt med mig
Men han tar inte bort mina vänner?
Jag känner mig barnsligt utfryst.
XP hahaha men dina vänner är väl fortfarande dina vänner?
det är väl ändå inte så att du har ensamrätt på dem?
Men hur kul är det? han vägrar ha kontakt med mig, men med folk som han träffade några gånger genom mig kan han ha kvar?
Och varför läser han ens mig blogg längr?
Varför bryr han sig ens eftersom det var han som sa att han inte ville ha ngn kontakt?
Jag ska intebry mig, jag vill inte ens veta.
Jag håller mig till det han sa.
Han ska inte behöva höra ngt ifrån mig, om mig, what so ever.
och vare sig du säger ngt till danne eller inte om det här så blir han väl glad över att jag håller mig till det han sa
hug
Jag orkar bara inte
hug
Jag ska lösenordskydda min blogg så slipper han läsa den med
gör så
hmhm
Han får bara som han vill..
vet du vad som dödar allt?
från sten till människor till och med känslor och tankar?
?
Tid
well, that is what ill give him. Jag tar bort mig själv ur hans liv. Så får han mkt tid.
men tid funkar också på annat vis
den dödar hat och ord man inte menar.
beror på om du utgår att allt daniel har sagt är absolut sanning så kommer det aldrig ändra sig det han sa. Men om han är en människa som gör misstag, är svartsjuk är Imperfekt så är inte hans ord värda annat än då för stunden
Yeah well, vare sig han menade det eller inte så sårade han mig. Och det gör ont.
såklart det gör ont
det är så man vet att man känner
lever
existerar
02:23
Har du någonsin varit med om att höra någon du älskar förklara att den inte litar på dig?
Hur den är helt övertygad om att du är otrogen?

RSS 2.0