Life is just to Much for a man like me to handle.

Livet flyter just nu, jag vet inte hur man ska förklara det men det känns väldigt tomt i livet just nu. det enda som håller mig uppe just nu är att det faktiskt finns någon i min närhet som gör att jag känner mig trygg. som kan sova hos mig och värma mig... någon som kan rädda mig från ensamheten. varför är det så att när jag träffar någon som jag kan vara vän med så slutar det med att jag skrämmer dem istället? jag flyr från allt vad vänskap kan heta och sätter upp en billig mask alla kan se på. visste man vad som var under skulle man endast rygga tillbaka av skräck, skräck över vad som döljer sig bakom en person man skulle kunna anförtro det mesta för. internet är så mycket bättre för där kan man bli vem man vill och ingen kan dömma dig. i den världen lever jag, skrattar, ler. jag finns till och kan vara vilken person som helst. Om jag skulle bli vän med någon...det är dagen då jag glömmer. vänner finns inte, de försvinner och de platser de hade i ens hjärta tar de med sig och lämnar stora tomrum. hål som aldrig kan fyllas... förlåt till alla er som bara har pratat med mig på msn. jag är förmodligen och antagligen mycket hemskare än vad ni anar, och till er som käner mig så uttnytjar jag er förmodligen. -Life is a Whore and you just paid your soul. //Meldaryan

RSS 2.0