BloodBender...I Got the Power!!!!!!!!!!!! Katschiiing

Jaha...


Nu sitter jag här full i mitt mörka ensamna rum utan att ha min älskling inärheten av mej...Hon finns icke kvar här i sverige och jag är ensam.

Hon kommer Ju tillbaka på lördag men jag saknar ju henne ialla fall.Men låt oss ialla fall gå vidare till vad som har hänt mej idag.

Jag vaknade ganska sent och fick hjälpa min mor att möblera om lägenheten. Sedan fick jag sitta framför datorn och bara förstöra tid, Men bara tills mor ropade på mig igen och bad mej att laga mat eftersom hon höll på att städa lägenheten.

Tiden gick och till slut var klockan 18.08 och jag bestämde mej för att gå till Thomas och Supa mej lite fulleri full full.


Kort sammanfattat: (Minns inget mer så det här är bara allt jag minns)
han hade köpt 20 cider 7.0%, 24 Öl 5,7% och 1 finsk vodkla 60%.

vi drack inte allt men typ 2 öl, 1 ciderm 1 shot vodka och ett glad utspädd vodka och loka varav 1/5 vodka.


sedan så drog vi till stan, träffa folk, började misshandla varandra och slå till varandra så hårt vi kunde, gick runt och vet inte vad. sen minns inte mer men kom på att det var något sent så gick hem.

och nu sitter jag här och summerar min dag.

god natt på er.


Little child, Dry your crying eyes
//White Lion

Feel Free to Giggle, Share som joy

Hej och välkomna till min enkla men ändå "sofistikerade" lilla blogg.

Det är så att mitt liv har varit ganska tråkig på sistonde med alla läxor och sådan så jag har helt enkelt inte fått tid att skriva på min blogg. Men idag är det en annan sak eftersom jag har varit på oktoberfest där man blev lite lullig och sånt.

Jag träffade många intressanta personer på oktoberfesten och tre av dem går faktiskt i min klass.
*hahaha*

Ida: Träffade någon gång under kvällen(inte före men efter spriten).

Hon var lite för mycket Drukigt-så-mycket-att-jag-inte-kommer-minnas-vad-jag-har-gjort personligheten och hon följde med alla som hade en öl i handen.

Heidi: Var nog inte lika full skulle jag tro men hon var så full att hon började hångla med en främande person hon nyss hade träffat.

Ojojoj Heidi, det kunde man inte tro om lilla dej!
Jag tror att hon tog nog lite mycket hon med.

Viktor: Viktor hann jag bara se en glimt utav men han var rolig och skulle förmodligen lyssna på Kids of babylon eller något av reggiebanden där.


(Linnea: vi ska prata om linnea i (här och här) eftersomhon måste helt enkelt vara med!

Jag ringde linea för att min flickvän dissade mej och jag behövde slösa de sista pengarna på nogonting!)

(Älskar dej ialla fall)

Little Salads Finger is playing with he's spoon...........

Tänk vad tiden går då man har roligt...


Hej och välkomna till min webblogg!

Det är nu bara tre dagar kvar innan jag får träffa min vackra flickvän och äntligen krama om henne så länge jag bara kan.
Men det är Futurum så just nu ska vi prata om min nya skola och alla mina nya kamrater på skolan.Förmodligen kommer folk bli lite sura på vad jag nu ska skriva i denna blogg så jag får be om förl...
Nej, det tänker jag inte göra! För det är så jag tycker och jag kan inte säga förlåt för något jag tycker och tänker.


Erik: en snäll person som är lite irriterande och pinsam på samma gång då han försöker vara rolig, försöker säga något bra... Kort sagt, han försöker sig på saker han inte klarar av.
Han har inget självförtroande alls.(han vill kastrera sig för att leva som en munk eftersom han har gett upp i att kvinnor ska gilla honom,Kan man vara av en idiot? han är bara 16 år och har gett upp på tjejer?)
Han kan göra så mycket mer och är en person med ett stort ordminne där han kan komma ihåg betydligt mycket mer och vara roligare om han bara kunde svära som en riktig människa, klä sig mer VARIERAT och försöka hålla klaffen om han inte har något bra att säga som har med honom själv att göra och inte någon av hans störda klasskamrater.


Marie: Mrs Perfect är nog det ordet som skulle kunna beskriva marie som best.
Hon är en aktiv,glad tjej som gillar att vara stressad och plugga.
Marie är den typen av människa som vill ligga på topp och prestera så bra hon kan i allt hon kan. Men har hon någon gång tittat ut ur fönstret och sett sig omkring?
Världen är fylld med så vackra saker att man kan bara titta på dem och njuta.
Att uppskatta det man ser kan verka låta enkelt och du har säkert gjort det flera gånger förut men att verkligen stanna upp och fånga ögonblicket...


Fredrick: Han är störande på det sättet att han håller på hela tiden och vet ibland inte när han ska sluta.
Han är ju schysst och rolig men han kan vara lite Irriterande och verkar väldigt nonchalant när det gäller skolarbetet. Han tror förmodligen att han redan kan allt och behöver inte plugga eller så bryr han sig inte alls.
Sedan håller han också på att göra massa dumma skämt som egentligen inte är roligt men han tror det själv och man kan inte låta bli att skratta, Åt honom inte med honom.



Det är dom jag stör mej mest på just nu men jag lägger till om jag kommer på något att lägga till.


_______________________________________________________________________________



Hej sofia!

Om du läser det här meddelandet så är det redan kväll och det är förmodligen väldigt väldigt sent. Men det jag ville säga var att jag kom på den gången du och jag hade en utbildningskurs tillsammans och träffade på en viss Johan Österberg för att lyssna på hans "Mr.Perfect project".

Jag hittade låten då jag sökte på internet efter låten!Den låten fick mej att minnas tillbaka till den tiden vi hade tillsammans och hur roligt jag hade det förr... Men denna kväll eller minuten som är kvar av den är tillängad dej och denna låt. här kommer "mr perfect"




Mr Perfect, skriven av Johan Östberg

One day in the mirror, a young boy stood and cried.
His face wasn?t pretty and his waist to wide.
He prayed for some answers but the prayers couldn?t help his thoughts,
A doctor with his laser took away a lot.

One day in the mirror, a young girl watched her face.
A cut with a knife and now she can?t erase.
She has to live with the scars on her face for the rest of her life, While you tell hurtful jokes and watch her cry.

Hey, Mr Perfect, you are lucky you can walk in those shoes. Laughing at the others who want to be as pretty as you, So you have never felt real pain inside, pain in your soul, pain in your mind.
There will come a day when you can?t walk away from the pain,
Mr Perfect will go insane.

Sarah is fourteen and in the school they call her a fake.
She?s a blond, good-looking girl that struggles for a break,
She has to live up to the reputation, a dumb, blond wannabe.
She dreams about running away to a place where she can be free.

Hey, Mr Perfect....

We can?t understand their pain, being trapped inside a frame
Just because of Misters name.




Här kommer även länken till Själva videon som han har gjort. (den kan vara lite knepigt att hitta den men stäng först av första låten som spelas och sedan bläddrar du ner tills du kommer till en vit skärm och där ovanför ska det stå "Mr.Perfect" och ovanför ska det finnas en orange sträck som ändras hela tiden.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=72271108

Fire is the element of industry and Revelolution. revolution is the heart of war.

SÅ vad har hänt med mitt liv på sistonde??
Förutom att jag har träffat underbara vänner och klasskamrater så har det inte hänt mycket mer.
Jo lokalen går föresten bra och det är bara lite kvar som behövs fixas men snart så har Le parkour Norrköping äntligen en innelokal som vi kan träna i.
Sedan så har jag träffat Sofia och vi pratade en stund om lite diverse saker som ex hur länge sen vi sågs, att vi saknar varandra och om kalla händer.
Det är så här att Sofia är den första personen jag har varit förälskad i. Inte så gär förälskad som man blir då man ser en snygg kille eller då exempel marie ser på torres,utan man blir verkligen förälskad att man kan se på personen och gilla varenda drag hos den personen.
Hon betyder jättemycket för mej och hon är jättesöt. Så alla killar som läser det här ska veta att hon är singel,(vad jag vet) och är den mest underbaraste personen jag har träffat. Men gör ni något dumt och sårar henne så ska jag såra er. (muhahaha ^^)


Vad finns det mer man kan berätta om??
vi kan berätta om att jag smälte en potatis i torsdags och att jag jobbar om Abborar XD


-This life hasn't turned out Quite the way I want it to be //Nickelback

Fellow America, he who rules the sea, WTF? what just happed? brainwashed.

Hejsan hoppsan på er alla glada personer som är lite ledsna över att jag på ett långt tag inte har skrivit till er.
  Jag vet att ni är nyfikna över vad jag har haft för mej och vad jag ska göra under de närmsta veckorna.
MEN till er besvikelse så händer det faktiskt ingenting i mitt liv just nu och allting är så tråkigt att jag faktiskt inte har någonting att säga.
  Men Igår hände det faktiskt en sak som jag tycker är värt att nämnas i min lilla blogg.

Det är så här att jag träffade någon från komunen i  går på rosen för att diskutera Föreningen som jag håller på att skapa.
  Det gick  jättebra och vi är nu registrerade. Det enda vi måste göra nu är att fixa lokal och bli medlem i en riksorganisation för att kunna bli bidragsberättigad.
 
Jag hoppas allting går som planerat och om det isåfall gör det så tror jag vi kan ordna en fest på parkouren och fira Starten för Le Parkour Norrköping.

sedan vill jag bara skriva en liten rad till den jag älskar mest just nu:


I wish i was with you last night.
I hope that I can se your light.
Want to hug you with al my might.
Se your splended face so bright.


Är det du som stal alla stjärnor? jag ser hur de glittrar i dina ögon 


Love...the only thing i wish for everyone to have.

Bara för att det är väldigt sent och för att jag saknar den jag älskar mest ska jag lägga upp en till blogg på samma dag.
  Detta är en kärleksdikt som inte jag har skrivit men det är så vacker att den passar in här.


"UNENDING LOVE"
Rabindranath Tagore

"You and I have floated here on the stream that brings from the fount.
At the hear of time, love of one for another."

I seem to have loved you in numberless forms, numberless times...
In life after life, in age after age, forever.
My spellbound heart has made and remade the necklace of songs,
That you take as a gift, wear round your neck in your many forms,
In life after life, in age after age, forever.

Whenever I hear old chronicles of love, it's age old pain,
It's ancient tale of being apart or together.
As I stare on and on into the past, in the end you emerge,
Clad in the light of a pole-star, piercing the darkness of time.
You become an image of what is remembered forever.

You and I have floated here on the stream that brings from the fount.
At the hear of time, love of one for another.
We have played along side millions of lovers,
Shared in the same shy sweetness of meeting, the distressful tears of farewell,
Old love but in shapes that renew and renew forever.


Sorry,..Seems to be the hardest word.

Men det är så...att säga förlåt är väldigt jobbigt att göra och jag är den som måste säga förlåt till hela min klass.
  Jag tror jag kan ha vilselett de mesta i skolan med den karaktären jag har visat upp. Det är nämligen så att jag vanligtvis är mer engagerad och seriös men när det är för mycket blir jag så här.
  Jag säger att jag hatar stress och jag försöker leva ett liv utan stress. det är falskt och jag ljuger, Jag klarar mej inte utan stress och allting ska vara stressigt och jobbigt.
  Men just nu har alltig blivit för stressigt och min hjärna har blivit mos av allting.
Sju dagar på en vecka, fem dagar i veckan mån-Fredag är det skola+Läxa alla dagarna.
tis-tors-söndagar tränar jag parkour och då håller jag på från klockan fem till sent mot åtta.
 Ons-torsdagar tränar På Tv spel och på YGO, Yu-gi-oh är ett kortspel som också är manga och anime serie.
jag skiter i om någon idiot tycket det är töntigt eller onödigt men det är något som jag gillar att göra och då skiter jag i vad någon annan tycker.
  Men sedan på Fredagar och Lördagar Ordnar jag upp med pappersarbete och skiver ned olika saker och läser olika böcker om onödig fakta som kan vara användbar i framtiden.
  På fredagskvällen och lördagen är man också social och träffar alla vänner man aldrig möter på vardagarna ochj det kan gå upp till tjugotal vänner per helg att träffa.

Läxorna gör jag sista minuten då jag kafsar ner det enda jag kan.
  Men för er som undrar varför jag är så här förvirrad och vimsig så förstår ni varför och jag vill bara säga förlåt för at jag har visat upp en sån här personlighet som jag visar upp just nu, jag brukar inte vara så här och jag brukar vara mer "vuxen" och mer snabbtänkt men som sagt är det jobbigt med så mycket i mitt huvud.

Andra saken jag vill berätta är att jag kommer bli lite tystare från och med imorgon då jag har fått en tid med komunen 9/10-07 och jag måste tömma mitt sinne på onödigt vetande för att kunna koncentrera mej på parkouren till fullo.
  Jag kommer också börja umgås mer med Erik då jag allvarligt talat tycker synd om honom och han är alltså schysst och försöker alltså så gott han kan även om det inte går så bra.
  Jag orkar alltså inte hålla på att tassa på tå för att ni inte vågar säga till han ordentligt. Man måste ta upp det någon gång annars kommer man bara bli störd.
  Man måste inte skälla ut än till fullt men man kan ju försöka få än att förstå att man inte kan vara så påträngande.
Eller så kanske man skulle säga att tjejerna kan vara för sig själva en stund och utesluta alla så att man inte behöver få fel ideer.

Men just nu är allt jag bryr mej om är att göra klart allt och rensa mitt sinne igen så att jag kan bli som jag brukar vara och den jag vill vara.
  Inte den klantiga,klumpiga personen jag får folk att känna.....

Därför är det ett förlåt för att jag vilseleder er.

Men ikväll och bara ikväll är det till dej Erica som min dikt blir tillägnad åt.


Happy as she seems to be.
Always hides in shadows.
Where darkness gather all around
and the heart get's very clouded.
Smiling with her laughing Face.
Never seems to worry.
But  thoughts about unlucky things
is building up inside her.
                                                                              Ö
Minutes went as houRs pass.
Day by day it goes.
 
Then she burst up in a screem
and everything went siLent.                             Å
Only thing that yo can hear.
is the drops of her Tears......


That is al i want to say - MEJ                           //Meldaryan


Moral And Power,Boost of strenght..!!

Hej och välkomna till min lilla blogg där jag pratar om allting mellan himmel och jord.
  Men idag är jag på ett anorlunda humör där jag faktiskt kommer vara allvarlig och när jag är så här så kommer jag vara allvarlig hela denna vecka.
  Tur är då att denna vecka snart är slut men just nu så vill jag focusera mina tankar kring ideer och funderingar jag har haft idag.


Jag vill Först och främst säga att Marie är en riktigt god vän då hon försöker hålla sig så neutral som möjligt i frågan om Erik och att jag tycker att du gör bra som är en sån snäll människa.
  Men sedan kan jag förstå louise,Erica och linéa när de tycker att Erik är lite påträngande och är som en svans som de inte vill ha.
  själv vill jag att Erik är snäll och han försöker verkligen passa in då det inte finns någon annan i klassen han kan vara med men det funkar ju inte riktigt så då han hela tiden säger massa konstiga saker och berättar om massa saker som faktiskt är helt ointressant att veta om som t ex: bajs killen som smetade sitt bajs på alla väggar.
  Sånt är ingenting man berättar för av sånt blir man bara äcklad av. Men Erik måste lära sig lite annars kommer han aldrig att smälta in men det är ändå bra att ha en egen karaktär.
 
Andra saken jag vill prata om är att hur folk ofta förkastar andras idéer och hur man ibland kan med en skrämmande likgiltighet se ner på andra och deras agerande då det inte stämmer in på dem själva.
  Är det verkligen så att folk inte kan förstå att även den dumme kan ha rätt ibland? Som en riktig filosof måste man alltid kunna bemöta en ide med stor öppenhet och försöka förstå kärnan i idén.
 Endast då kan man förstå mer om sig själv och om andra. Det är därför jag inte gillar Martin och Gabriel då de endast förstår på sig själva och vägrar förstå sig på andra, Fastnar endast vid en tanke utan att verkligen fundera på grunderna och kärnan med Idéerna.

Martin är den typen som inte förstår inte det här och allt han kommer göra om han läser det här är att avvisa tanken och påstå att det här är fel och att jag är en idiot som säger så här och vet ingenting.
  Han är den smarta och han är den som förstår allting och allt han säger är det enda rätta.
Det han inte kan förstå är att allting är inte alltid så och allt han säger inte är rätt bara för att han kan säga att jag är en idiot och att mina påståanden är fela utan att själv förstärka sina egna argument.
  Men värre är då han har rätt och kallar än en idiot för att man inte förstod att man har fel. Han är en som gillar att förudmjuka dem som redan inser att de har fel.


Gabriel är mer den som tävlar och allting är en tävling enligt honom.
  Allting går att tävla och och allting vill han bli bäst i och bara det gör honom till någon som inte kommer förstå andra och kärnan i andras idéer.
  Det går inte alltid ut på att vinna men mer på att förstå saker och ting på ett värdsligt perspektiv.


Johan är den jag faktiskt kan mest se upp till.
  Jag kan se mest upp till johan för att han är den som är mest öppensinnad  över nya ideer och den som förstår helheten med allting.
  En sann filosofisk sinne vilar inom honom och med filosofi och logik kan man komma långt i allting i skolan.
Fast det är såklart bara min åsikt så alla har rätten att säga något annat men då vill jag gärna ha argument som stöder på annat.


-Man höjer ofta rösten då man borde förbättra argumentet

     MIn älskling som jag älskar mest i hela världen <3

RSS 2.0