He walks on, doesn't look back ♪♫

Jag är hungrig... vanligtvis brukar jag leva på ca 1800kr/mån men denna månad så har jag försökt leva på 800kr men det har inte gått så bra då jag var tvungen att använda 100kr extra till min mobil... ....jag klarar inte längre pressen att bo ensam... alla ekonomiska beslut tar kål på mitt psyke och jag orkar inte mer... ingen läser denna blogg iaf så det kvittar vad jag säger men just nu mår jag inte bra... sist jag grät såhär mycket som jag gör nu var då min mor kastade ut mig ur lägenheten och det här känns inte alls bra. mår inte bra på något sätt och ingen kan hjälpa mig. ...............ahhh. Daniel är en god vän till mig som erbjöd sig att låna pengar till mig om jag behövde men jag har redan lånat 200kr av honom som jag inte kan betala på ett långt tag och jag känner att jag vill inte behöva låna mer om jag inte vet när jag ens kan betala tillbaka det jag är skyldig honom nu. anledningen till att jag samlar pengar är för att betala av en skuld till polisen för ett gammalt misstag som jag ångrar djupt... Löjlig egentligen att jag inte kan sova pga ekonomiska problem men det håller mig vaken flera dagar i rad och det tröttar verkligen ut mig. jag blir lätt irriterad och arg för småsaker... denna månad har varit ett helvete då jag äter ca 1-2 gånger om dagen då jag inte går hem till daniel och han bjuder på käk. socialen måste jag också kontakta men jag gör det senare idag... hej.

RSS 2.0