HoN - Heroes of Newerth!

Det är sent nu eller föredrar ni tidigt? vilket fall som helst ska jag sova efter ha spelat Heroes of Newerth hela natten.
jag känner att jag är trött och borde sova men orkar inte med det.... så trött... god natt

Everything that can go wrong goes wrong - Murphys Law
//Meldaryan

Dururururu

Jag sitter här klockan 4 på morgonen eller ska man säga natten?

Nytt år och nytt liv men allting är fortfarande som det alltid har varit och livet fortsätter sin lilla gång. Det är vår nu och det kan kännas lite skönt med sol och varma dagar då vintern har varit fruktansvärt kall. Det är några saker nytt med detta år ialla fall.

 

Uppcon 10: Nytt år och nytt konvent, väldigt roligt och väldigt underbart <3 man kan ju inte låta bli att älska uppcon. Jag funderar även på Meuwcon 03 i augusti för det verkar väldigt intressant samt att jag var på meuwcon 02.

Parkour: jag har börjat med parkouren nu men även lite Tricking och freerunning då det verkade coolt. jag kan göra backflips, wallflips och lite andra tricks som butterfly-twist.

Musik: jag har lyssnat på jättemycket musik och även skaffat en gratis spotify som jag kan skryta med men min lillebror verkar tycka om den, han har blivit så söt på sistone och det är jättegulligt att ha en sån liten lillebror (som är dock längre än mig).

Kodning: jag har blivit lite bättre på kodning och det är skönt då jag har skaffat Dreamweaver och Photoshop CS3 vilket är jäkligt grymma program. Jag är fortfarande noob men jag ska nog lära mig dem.

Vänner: jag har träffat på en hel hög med lustiga människor genom åren men dessa som jag fick förra året och i år är de absolut galnaste jag har haft på ett tag. De festar mycket, är konstiga och för naiva vilket fascinerar mig väldigt mycket.

Kärleken: Jag är kär, men som sagt är kärleken diffust och skillnad mellan kärlek och galenskap är hårfin.


Jag hoppas att det nya året ska vara bättre mot mig än det föregående.

 

Good luck to me //Meldaryan


RSS 2.0